onsdag 22 april 2015

Vid frukostbordet lever jag i en musikal

Det är inte sällan det sjungs hemma hos oss.

Vid frukostbordet, till exempel, så kan flera familjemedlemmar sitta och nynna på någonting, och med olika spontana melodier sjunga ut: "Kan du skicka osten?", "Jag vill ha mjölk" osv.

Rätt som det är flyger Lillan ner från sin stol och dansar några moves, och brorsorna hänger på. Jag gillar att bo i en musikal!

Idag fick jag möjlighet att se musikalen på skolan som esteterna har jobbat med. Riktigt kul att se ungdomar agera, spela och sjunga!

den senaste musikalen jag såg... BU!

Dessutom fick jag möjlighet att se mina två söner sjunga på sin skolas vårsoaré i kväll, och det var också väldigt kul. 

Musik ska byggas utav glädje!


"Tro inte att du är något. Vet det."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

häst från Dalom