torsdag 23 april 2015

denna dag, ett li... en dag.

Ännu en dag passerad, en härligt jobbig dag.

Farbror Melker i "Vi på Saltkråkan" sa vid några tillfällen:

Denna dag, ett liv.
Lite så kan det kännas ibland, men idag känner jag att denna dag var en ny dag. Jag har aldrig upplevt en sådan här dag förut, men idag gör jag det. Första halvlek var succé, den andra... blandad. Jag fick umgås med vänner, men kom på kant med en av sönerna både en och två gånger. Det hade jag inte räknat med.


Det är inte bara enkelt att vara förälder, det är en sak som är säker. Jag älskar mina tre barn, och jag försöker att göra det jag kan för att ge dem en schysst uppväxt. Det är häftigt att se dem utvecklas som personer, och deras likheter och olikheter ger dem verkligen egna personligheter, även om dottern är ganska liten...

Sovdax.

"Tro inte att du är något. Vet det."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

häst från Dalom