torsdag 14 januari 2016

Nytt år, min framtid

Jo, det var ett händelserikt år.
Jag har inte bloggat på länge, men allting har en eller flera orsaker. 

Jag har under 2015 besökt olika länder (Norge🇳🇴, Spanien🇪🇸), spelat en hel del piano, sjungit nationalsånger under Skid-VM i Falun och under Lidström cup🇨🇿🇱🇻, på begravning, i studio, i kyrkan, och hemma. Svensk pop har jag lyssnat mycket på och nyheter har jag läst i mängder. Det verkar bli nya nyheter varje dag? 

Jag har ej åkt Halvvasan, kastat hö, sett Barcelona och Messi, spelat mängder av spel, läst böcker, golfat⛳️, spelat innebandy, busat, hoppat studsmatta, läst Pixiböcker, kollat på filmer jag aldrig sett, följt Big Bang Theory, jobbat.

Jag är glad för livet, även om året inte riktigt blev som jag tänkt! 

Det ska bli spännande med 2016... Vad tänker du om detta år?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

häst från Dalom